WSTRZYMANIE SPŁATY RAT PRZEZ SĄD OKRĘGOWY W KRAKOWIE W SPRAWACH przeciwko BANK MILLENNIUM S.A. ORAZ BANK BPH S.A.

Sąd Okręgowy w Krakowie w składzie (Sędzia Michał Siemieniec) postanowieniem z dnia 23 stycznia 2024 roku w sprawie przeciwko Bank Millennium S.A. (sygn. akt I C 551/24) udzielił mojej Klientce zabezpieczenia roszczenia o ustalenie nieważności umowy kredytu i wstrzymał obowiązek spłaty rat na czas trwania procesu.

Sprawa dotyczy umowy kredytu indeksowanego kursem CHF zawartej z Bankiem Millennium S.A. 2007 roku. Kapitał kredytu został spłacony.

Postanowienie zostało udzielone po dwóch tygodniach od złożenia pozwu wraz z wnioskiem o udzielenie zabezpieczenia.

Także postanowieniem z dnia 29 stycznia 2024 roku Sąd Okręgowy w Krakowie w składzie (Sędzia Magdalena Soboń ) w sprawie przeciwko Bank BPH S.A. (sygn. akt I C 630/24) udzielił moim Klientom zabezpieczenia roszczenia o ustalenie nieważności umowy kredytu i wstrzymał obowiązek spłaty rat na czas trwania procesu.

Sprawa dotyczy umowy kredytu denominowanego do CHF zawartej z GE Bank Mieszkaniowy S.A. 2003 roku. Kapitał kredytu został spłacony.

Postanowienie także zostało udzielone po ok. dwóch tygodniach od złożenia pozwu wraz z wnioskiem o udzielenie zabezpieczenia.

Po więcej orzeczeń zapraszam do zakładki Aktualności oraz do śledzenia profilu Kancelarii na Facebooku.

Zostaw komentarz